Kedves Olvasók!
Ha először léptek erre a blogra, ajánlom, előbb olvassátok el a "Könyv 1/1 + Bevezető" című bejegyzést, és aztán úgy haladjatok sorrendben!
Ha jártatok már itt, jó szórakozást kívánok!
Hol is tartottunk?

7.fejezet

-Bran... - szóltam halkan, hátradöntve a fejem a Mazdában.Mióta Brannel ketten elindultunk, most van beszéd először.
-Igen?
 Nem szólítottam, csak kipróbáltam, hogy ez tényleg a valóság, vagy csak álom, de csalódásomra újra kaptam választ.
-Föladom..
-Mit?
-Magamat...Karynnak.Csak akkor nyugszik, és nem bánt senkit, ha én nála vagyok.Az sem érdekel, ha... - Nem tudtam befejezni, mert Bran nem hagyta; akkorát fékezett, hogy lefejeltem a kesztyűtartót, pedig az övem be volt csatolva.
-Ezt nem teheted..
 Igaza volt.
-Akkor tedd meg te.. - valahogy könnyebbnek tűnt a dolog, ha Bran állít oda Karynhoz a holttestemmel.
-Erre ne is kérj! - Bran kinyújtott karral szorongatta a kormányt tíz óra tíz percben, az útra meredt, komoly arccal, megfeszülten.
 A jobb kezét leszedtem, és megfogtam.Majd kikapcsoltam az övem, és közelebb ültem, hogy a fejem a vállára ejthessem.
-Pedig egyszerűbb lenne... - suttogtam - Ez lenne a legegyszerűbb, mindenkinek a legfájdalommentesebb.Főleg nekem.Ha ti öltök meg, legalább nem szenvedek én sem - Mert Karyn biztosan megkínzott volna -, és ti sem.
-Ha meghalsz, még több ember, mágikus és angyal fizet érte, mint te azt gondolnád.Karyn nem normális lett...Megölne mindenkit, aki csak szembe jönne vele.Te vagy az egyetlen esély.Neked kell megölnöd Karynt.Mindenkit csak a saját faja ölheti meg, vagy a feljebb állója, és mindenki a saját fajtáját ölheti, vagy az alatta állót.Bár, ha nálad van az Angyal tőr, akkor bárkit megölhetsz.. - Így ölte meg Karyn anyáékat. - De az a tesódnál van.Az angyalok le tudnák őt győzni..de ők ebbe nem szólnak bele.És az Angyal tőr nélkül...
-Én maradtam utolsó esélynek.. - Nekem kell megölnöm Karynt...Ha meghalok, akkor meg annyi az egész rezervátumnak, Jillel, Alexszel, Brannel, Marshallal, az összes mágikussal és angyallal, mindenkivel együtt.
 Ezt pedig nem hagyhatom!Nem tudom még, hogy csináljam, de véget vetek ennek az egésznek.

Mára ennyi!Viszlát a folytatásnál!
Sziasztok!

Szerző: Verona21  2014.07.16. 04:06 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://1tortenet.blog.hu/api/trackback/id/tr816512383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása